Pályázatok / ASP Központhoz való csatlakozás

ASP Központhoz való csatlakozás



ASP Központhoz való csatlakozás

Az ASP (Application Service Provider, magyarul alkalmazás-szolgáltató) modell lényege, hogy a felhasználók egy egyszerű böngészőprogram segítségével az interneten keresztül vehetik igénybe a távoli szolgáltató központtól a tevékenységük támogatásához szükséges szoftvereket, alkalmazásokat, amelyek segítenek a gazdálkodási, adóztatási, hagyatéki, kereskedelmi feladatok ellátásában.

Az Önkormányzati ASP 2.0 projekt főbb céljai az alábbiakban foglalhatók össze:

a szolgáltatásrendszer országos kiterjesztése,

az önkormányzati csatlakoztatások központi támogatása,

az e-közigazgatási szolgáltatások fejlesztése,

a szakrendszerek bővítése és továbbfejlesztése,

adattárház megvalósítása,

kapcsolódó hálózat és infrastruktúra bővítése (NTG)

 

A szakrendszeri alkalmazások, a „szakrendszerek” biztosítják az adott önkormányzati feladat ellátásának támogatását:

adó szakrendszer

gazdálkodási szakrendszer

ingatlanvagyon-kataszter szakrendszer

ipar-, és kereskedelmi szakrendszer

iratkezelő szakrendszer

portál-rendszer (települési portál, ELÜGY portál, elektronikus űrlap-szolgáltatás)

hagyatéki leltárrendszer

 

Csatlakozást támogató pályázati konstrukció

Az országos kiterjesztés – az önkormányzati ASP központhoz történő csatlakozás elősegítése – érdekében a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 „csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” pályázati felhívás keretében részesülhettek – lakosságszám, közös önkormányzati hivatal esetén a hivatalt fenntartó valamennyi önkormányzat együttes lakosságszáma alapján differenciált összegű – támogatásban az egyes önkormányzatok. Uraiújfalu Községi Önkormányzat, mint a közös önkormányzati hivatal székhelye 6 millió forint támogatásban részesült a konstrukció keretében.

 

 


« Vissza az előző oldalra!

Uraiújfalu Községi Önkormányzat - Magyar